Onze werkwijze

Openheid en duidelijke communicatie. Dat is waar wij voor staan. Daarom hebben wij een aantal documenten opgesteld waarin u alle informatie vindt over ons kantoor, hoe wij werken, onze tarieven en onze werkzaamheden.

5-Stappenplan

Voordat u ons opdracht geeft tot dienstverlening, hebben we een oriëntatiegesprek om kennis te maken. Dit is vrijblijvend en kosteloos. Besluit u om met ons verder te gaan, dan vragen wij u de opdracht tot dienstverlening te ondertekenen. Hiermee geeft u opdracht voor advies en/of bemiddeling inzake een hypotheek, verzekering of ander financieel product. Na het oriëntatiegesprek (stap 1) bestaat het vervolgtraject uit de volgende 4 stappen: Inventarisatie, Advies, Bemiddeling en Nazorg/Onderhoud. 

 

Serviceabonnement

Wij werken op basis van een Serviceabonnement. U betaalt hiervoor maandelijks een vast bedrag.  Hiervoor kunt u onbeperkt gebruik maken van onze telefonische helpdesk voor als u vragen heeft, maar ook voor eenvoudige administratieve handelingen. Met het Serviceabonnement krijgt u tevens korting op onder meer het afsluiten van een hypotheek en het invullen van uw belastingaangifte. Met het Serviceabonnement kunt u dus altijd een beroep op ons doen zonder dat wij u daar kosten voor in rekening brengen. Wilt u geen Serviceabonnement? Dan profiteert u niet van de kortingen en betaalt u ons reguliere kantoortarief voor de service, nazorg en eventuele administratieve handelingen.

 

Dienstverleningsdocument & Dienstenwijzer

Voordat wij u adviseren en eventueel bemiddelen, ontvangt u van ons het Dienstverleningsdocument en de Dienstenwijzer. Het Dienstverleningsdocument is opgesteld volgens de richtlijnen van de AFM. Hierin staan de belangrijkste gegevens over onze tarieven en onze werkzaamheden. In de Dienstenwijzer leggen wij uit wat wij voor u kunnen betekenen, welke diensten wij leveren en hoe wij beloond worden.


"VPAG medewerkers, nogmaals bedankt!
Vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van een prachtig appartement in Almelo! Fijn dat Henk bij het passeren van de akte(s) aanwezig kon zijn. Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor de advisering, hulp en begeleiding van het hele traject. Mijn dank geldt voor alle medewerkers, jullie zijn een deskundige en klantvriendelijke organisatie."

- J. Aanstoot


"Ik heb de begeleiding en bemiddeling van jullie als zeer prettig ervaren. In ons geval scheelt het ook dat Erwin onze financieel adviseur is. Buiten dat, is het ook prettig dat Erwin zelf ervaring heeft, omdat hij privé ook is gescheiden. Al met al zijn alle ervaringen en adviezen daarom erg waardevol. Als klant heb je echt het gevoel dat jullie met ons meedenken en je geen nummer bent. Ik heb verder geen verbeterpunten, vooral zo doorgaan."

- Hellen Jalink

Onze werkwijze

Openheid en duidelijke communicatie. Dat is waar wij voor staan. Daarom hebben wij een aantal documenten opgesteld waarin u alle informatie vindt over ons kantoor, hoe wij werken, onze tarieven en onze werkzaamheden.

5-Stappenplan

Voordat u ons opdracht geeft tot dienstverlening, hebben we een oriëntatiegesprek om kennis te maken. Dit is vrijblijvend en kosteloos. Besluit u om met ons verder te gaan, dan vragen wij u de opdracht tot dienstverlening te ondertekenen. Hiermee geeft u opdracht voor advies en/of bemiddeling inzake een hypotheek, verzekering of ander financieel product. Na het oriëntatiegesprek (stap 1) bestaat het vervolgtraject uit de volgende 4 stappen: Inventarisatie, Advies, Bemiddeling en Nazorg/Onderhoud. 

 

Serviceabonnement

Wij werken op basis van een Serviceabonnement. U betaalt hiervoor maandelijks een vast bedrag.  Hiervoor kunt u onbeperkt gebruik maken van onze telefonische helpdesk voor als u vragen heeft, maar ook voor eenvoudige administratieve handelingen. Met het Serviceabonnement krijgt u tevens korting op onder meer het afsluiten van een hypotheek en het invullen van uw belastingaangifte. Met het Serviceabonnement kunt u dus altijd een beroep op ons doen zonder dat wij u daar kosten voor in rekening brengen. Wilt u geen Serviceabonnement? Dan profiteert u niet van de kortingen en betaalt u ons reguliere kantoortarief voor de service, nazorg en eventuele administratieve handelingen.

 

Dienstverleningsdocument & Dienstenwijzer

Voordat wij u adviseren en eventueel bemiddelen, ontvangt u van ons het Dienstverleningsdocument en de Dienstenwijzer. Het Dienstverleningsdocument is opgesteld volgens de richtlijnen van de AFM. Hierin staan de belangrijkste gegevens over onze tarieven en onze werkzaamheden. In de Dienstenwijzer leggen wij uit wat wij voor u kunnen betekenen, welke diensten wij leveren en hoe wij beloond worden.


"VPAG medewerkers, nogmaals bedankt!
Vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van een prachtig appartement in Almelo! Fijn dat Henk bij het passeren van de akte(s) aanwezig kon zijn. Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor de advisering, hulp en begeleiding van het hele traject. Mijn dank geldt voor alle medewerkers, jullie zijn een deskundige en klantvriendelijke organisatie."

- J. Aanstoot


"Ik heb de begeleiding en bemiddeling van jullie als zeer prettig ervaren. In ons geval scheelt het ook dat Erwin onze financieel adviseur is. Buiten dat, is het ook prettig dat Erwin zelf ervaring heeft, omdat hij privé ook is gescheiden. Al met al zijn alle ervaringen en adviezen daarom erg waardevol. Als klant heb je echt het gevoel dat jullie met ons meedenken en je geen nummer bent. Ik heb verder geen verbeterpunten, vooral zo doorgaan."

- Hellen Jalink